Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Klara - 28 januari 2011 11:58

Ska på läger idag :D

I morrn ska vi till Vänersborg, till äventyrsbadet där *_*

Min bästis nicole (som skriver "DIN DOTTER NICOLE m.m när hon kommenterar xD) går åxå på läger där ibland, så hon känner några som jag känner ;)

Idag e jag hemma, mår väldigt dåligt (typ hängig å trött), sov jättedåligt i natt, kanske sov 3.5 timmar..och det är inte bra..x(

Åkte till skolan, sen åkte jag hem vid 10tiden (börjar 08.30) Det känns gött att få en stund innan lägret..:)

Har börjat "quick-knita", det är en "stickmaskin", som går mkt snabbare att bli färdig med..håller på med ett par handledsvärmare, och en "halsdukstub", som blir såå fina tkr jag <3 ._.

HAHA...nu kommer ni skratta!

Jag gick till "medicinskåpet", och tog ett jättestort plåster, sen satte jag det på knäet, MEN det roliga va att jag inte blödde/hade ont! xD

Skratta ni, det accepterar jag MEN bara idag! ;D

Nu ska jag nog äta lunch.

Ps. WISH ME LUCK! Asså, nästan varje fredag på lägret får vi tacos, hoppas vi INTE får det idag..e inte ett dugg sugen på d!

Kram kram <3

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards