Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Nee..

Av Klara - 8 mars 2011 20:13

..nu har jag inte skrivit (nåt intressant) på typ 2 veckor :( Sorry..


Igår var jag med Jonna, vi bakade skitgoda semlor, jag äter ju inge' sött, men man kan ju inte låta bli en riktigt god semla..

Gissa vad mer jag gjorde igår (eller rättare sagt vad mamma gjorde igår)..GISSA?

Skriver det när nästa person kommenterar (inte du mamma..) ;)


I kväll spelar Arsenal mot Barcelona..fan..Arsenal får INTE förlora, då är mitt liv kört :(


Orkar tyvärr inte skriva mer nu, så kram på dig å ha en go fortsättning på FETTISdagen ;P


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Klara - 14 november 2011 09:58

heej! Idag e jag i skolan :p har raaaast nuu :( jag gillar justin bieber nuuiaf :D ...

Av Klara - 13 november 2011 18:09

heej! Idag skulle jah ha träffat Issa, men hon kom på att de va fars dag oh va tvungen att åka till hennes morfar och käka middah, me familyy! Jag är hemma nuu, och har precis satt mej vid datorn.. asså, ja e sååååååå sjukt trött! :/ jah ba måste...

Av Klara - 12 november 2011 11:48

Heej! Idag är man på landet :) Har tagit en promenaad nu på morronen, jag tog med en liten typ "barnboll" med nåt mönster på :p Idag ska vi till nån second hand-grejsaffär :D Idag kommer morsan hit med buss...tar typ 3 timmar att åka med buss elr nåt...

Av Klara - 11 november 2011 12:56

Heej! <3 Har inte bloggat på sjuukt länge, men nu gör jag dee...jag ska börja blogga igen, och nu menar jag det. Idag e ingen vanlig dag i skolan, för att våran lärare e på kurs, så vi har en vikare som är syster till Emil Elton! :o <3 Emil...

Av Klara - 4 maj 2011 10:31

Hej '-'

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards