Alla inlägg under december 2010

Av Klara - 30 december 2010 19:33

Okaj då...nu har två stycken kommenterat...jag skriver väl då...

Idag har jag köpt glasögon, dom e assnygga!

MEN, mamma fick muta mej för att göra det...med en riktigt maffig kaka och äta lunch ute (Jensens Böfhus)! Dom har världens godaste hamburgare *drömmer*

Öh, jag har som sagt fått en förstärkare, men ni har väl inte sett bild?!


    


Cooool eller hur!


Mina hörlurar:


 


Dom e också skitcoooooola!!


Det va det, har inget mer att skriva om...

Hejhopp


Av Klara - 29 december 2010 22:03

Hej alla...här kommer en "trist" nyhet, det är ju faktiskt ingen idé att ha en blogg om ingen läser! Så tänkte säga till dom som läser: KOMMENTERA!!!!!!!!!!!

Jag vet ju inte om ni läser eller inte?!

Om inte jag får 3 kommentarer till (av olika personer), lägger jag ner bloggen!

Så passa på att kommentera, annars...

Av Klara - 26 december 2010 21:15

Okej, sista filmen jag lägger ut på ett tag...


Vsg!

Ps. Orkar nog inte skriva på ett tag, får ju typ inga kommentarer förutom Nicole och mamma...är det nån som läser? SNÄLLA KOMMENTERA ISÅFALL! Jag har hört att vissa oroar sig för att det står URL när man ska kommentera, strunta i det! Det är om man har en egen hemsida som man ska fylla i det! ;D

Av Klara - 26 december 2010 09:18

Waka waka med Shakira, till min bästis Nicole :)


Av Klara - 25 december 2010 17:05

GODJUL! Kanske lite sen julhälsning men bättre än inget!

Vill ni se en lista på ALLA mina julklappar?

JA, det vill ni!

Här kommer listan:


Gitarrförstärkare - Mamma

Ett vanligt limegrönt nagellack och ett svart "graffitinagellack" - från min tvååriga kusin och familj

Presentkort på frölunda torg (500kr) - Morfar och "mormor"

2 påsar skumtomtar en stor box med hallongrottor OCH en vit chokladkaka - vann i en julklappstävling

En gigbag (gitarrväska) - dom vi bodde hos under julafton

Jays skiva - dom vi bodde hos under julafton

En jättefin lampa - Mammas kompis Karin

Massa gitarrtillbehör t.ex plektrum, gitarrställ, axelband, stämmare och sladd (från förstärkaren till gitarren) - Mamma

Ett cola-lypsyl och ett fantalypsyl och ett läppglans i rosform

Ett lypsyl i en "boll", det luktar asgott


Ja, det var typ det!

Jag är så ***** nöjd!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag kolla på film!!

Hejhej!

Av Klara - 22 december 2010 15:54

Nu händer det mycket inför jul!

Men idag blev det jullov, våran "klass" sjöng Julen är här, den e så svår att komma ihåg texten...men det gick ganska bra! :)

Jag ska ovanligt nog fira jul i morgon, hos en släkting, det är lite som en tradition att fira hos dom! Men det är JÄTTETREVLIGT, så det ska du vara nöjd med (släkting)! :)

Jag ska fira jul MÅNGA ggr i år, på julafton också, men det är väl ganska vanligt, eller?! :P

Jag har nog massor mer att skriva om, men jag kommer inte på ett dugg, jaja, nu ska jag SNART packa liiiiiite ;D

Om jag inte skriver innan jul, så vill jag önska DIG en riktigt god jul!

Ät nu mycket tabasco och tänk på mej :D :P <3

Av Klara - 21 december 2010 20:05

Hej bloggen!

Idag har jag gjort en ***** massa saker t.ex som att bygga pepparkakshus, haft musik, spelat bas OCH *trumvirvel* fått träffa Teddy Lucic!!!!!!

Jag fick en signerad tröja, flera kort på honom och mej och svar på MASSA frågor som jag hade, han kom till skolan bara för min skull :D

Min lärare Dana fixade så att han kunde komma :D:D:D:D:D

Just det, jag skulle ju skriva om Nicole, men jag har inget att skriva om henne idag!! :o

Jag har också klippt snedlugg, det blev jättefint (eller iallafall finare)!!

Nu ska jag ta och försöka stoppa datorn från att krasha!! ;)

Hejhej på dej!

Av Klara - 17 december 2010 17:12

Nu har jag inte skrivit på typ en vecka!

Men nu är jag tillbaks!! :)

Idag har jag faktiskt lärt mej ÄNNU mer gitarr :D

Men jag glömde gitarren i skolan så nu har jag inget att öva på... :(

Jaha...vad mer kan man skriva om?!

Kommer inte på ngt mer, men skriver på måndag när helgen har varit, då har jag säkert TIOMILJONER saker att skriva om x)

Ps. Till Nicole: Skriver om dej på måndag, så du behöver inte tro att jag har glömt det :)

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards