Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Klara - 6 januari 2011 11:14

...jag orkar inte skriva varje dag, vilket märks! ;D

Men, nu kommer förhoppningsvis ett långt inlägg! 8D


Lördag (1 januari): ?

Söndag: ?

Måndag: Fritids, köpte en dodge viper (modellbygge)! Och så bakade jag! Träffade Karina och hennes man Niclas, vi spelade Xbox Kinect, det va askul, fast jag sträckte armen, har fortfarande ont!

Tisdag: Byggde min dodge viper, kom mer än halvvägs på en timma!

Onsdag: Byggde en scen (av kartong), blev riktigt coolt faktiskt, med coolt trumset och emogitarrist, har inte kommit längre!

Idag: Skulle fått gäster men dom kunde inte komma!

I morrn: Bygga Dodge Viper, fortsätta på min scen!

Lördag:

Söndag:

Måndag (10:e Janari): Skola, äta mitt pepparkakshus (i skolan) (det har jag bestämt att jag ska få äta)! 8''''''D Och träffa Jonna och henner URSÖTA son Nilas! <3<3<3<3<3<3<3

Tisdag: MUSIK I SKOLAN :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 !!!!!!!!!!!!! :):):):):):):):):):):) *_*

Onsdag: Gympa...ganska kul faktiskt!

Torsdag: Träslöjd, KOM GÄRNA MED TIPS PÅ VAD MAN KAN BYGGA, INTE ETT FÖR STORT PROJEKT! :D

Fredag: Musik i skolan IGEN 8''''''D

Lördag: ?

Söndag: ?


Har jag beskrivit hur mitt liv ser ut nu?

Hehe, jaja!

Nu ska jag ta och göra nåt annat vid datorn!

Hejhej på dej!

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards