Alla inlägg under april 2011

Av Klara - 21 april 2011 17:50

..skriver med en hand, något med nyckelbenet i högra axeln..:(

Så jag kan inte sporta eller nåt annat "hastigt" på TRE veckor :'(

Åkte med skidskolan idag, det var då jag skadade mig.


Orkar inte skriva mer nu..K-r-a-m...(:

Av Klara - 12 april 2011 19:48

LOADS OF UPDATE:


1. Jag åker till Frankrike (Chamonix) på fredag :DDD FAST DET ÄR TYP INGEN SNÖ DÄR D:


2. Jag och mamma ska åka till Stockholm den 5:e Maj och se Arctic Monkeys LIVE :D <3


3. Jag ska sjunga till en låt på soarén (When The Sun Goes Down - Arctic Monkeys), vet inte vad jag har gett mig på :/ xD


4. Kommer inte på nåt mer att säga.


Till Piotr (Om du hinner läsa min blogg med Filip): Jag kommer inte på lägret på Fredag, HÄLSA CHARLOTTE! Jag är i Frankrike då :D <3



Av Klara - 8 april 2011 20:04

Nu erkänner jag faktiskt: GUD VAD JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT BLOGGA (ORKAR INTE). Förlåt. Jag försöker nämligen att inte sitta vid datorn lika ofta, så det blir inte så mkt dator längre..


Updatering: En helg med mycket som händer..orkar inte skriva mer..SORRY!


Kram så LÄNGE..<3

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards