Alla inlägg under september 2010

Av Klara - 30 september 2010 18:38

Idag har skolan varit bra..men fortfarande "allergisk" mot lärarna =P

Har bowlat också (ej med skolan), men vem tror du vann..INTE jag iaf O_o

Försöker hitta nån bra film från youtube som jag kan lägga upp men hittar såklart ingen!

Jodå..nu hittade jag en låt som är såå bra!


Tillbaks till skrivandet!

Haft syslöjd också..stickar ett par benvärmare :)

Nu ska jag nog spela liite spel på King.com och så ska jag kolla liite i "Online-affärer"!


Dagens bästa

Bowlingen och syslöjden!


Dagens sämsta

Kommer inte på nåt ;)

Av Klara - 29 september 2010 07:44

Snart dags för skola igen  

Idag ska jag ha gympa   HATAR gympa mest i HELA världen!

Jaja..sånt är väl livet, eller?!

Sen ska jag med Karina igen, ska kolla i liite affärer (eller mycke) =P

Dags för skola nu :(

Är såå trött på dagarna, vill inte gå upp på morgonen, sover efter skolan, lägger mej tidigt =P

Här kommer en liiten bild: Så där!

Av Klara - 27 september 2010 21:14

Skriver lite kort för ska lägga mej snart ^-^


Dagens bästa

 Vet inte =P


Dagens sämsta

Vet inte =P


Blev VÄLDIGT kort  =P

Av Klara - 27 september 2010 13:15

Nu är jag i skolan, LÄNGTAR tills den slutar, det är väl inte så konstigt (eller)?

*Snark*

Vill bara sova just nu, men orkar inte!

Drömmer om att få träffa Taylor Lautner i Twilight, Team Jacob är bääst (enligt mej)!

  

På lördag är det dags för Fotbollscup :) Hoppas vi vinner (vem vill inte vinna)?!

Ska tjata på morsan för att jag vill ha en Nymfparakit, en resa till miami och en Macbook!

Nu ska jag kolla efter en nymfparakit på blocket.se!

Av Klara - 27 september 2010 08:00

Idag ville jag INTE gå upp, är såå trött på morgonen (oftast), går upp kl. 7.00..Idag är det skola   Sen ska jag vara med min avlösare Karina som är såå snäll!

Jaja..dags för skola nu..mamma står bredvid mej och tjatar om att jag ska borsta tänderna NU!

Av Klara - 26 september 2010 20:41

Nu kom jag hem, efter att ha varit på en rolig middag 

Jag ska åka till Chamonix, Frankrike  Blir en bussresa på 26 timmar o_O

Men det blir kuuligt ändå, skidåkning varje dag  

Nu längtar jag tills på tisdag, för då får jag spela  

Är jag ensam om att älska The Blue man Group? Kommentera om du gillar dom!

Här kommer ett klipp med "låten" drumbone med The Blue Man Group:  



Dagens bästa

Hade två kompisar här!


Dagens sämsta

Att spårvagnen strula!



Av Klara - 26 september 2010 15:40

Hade besök nyss av två kompisar..sen fick jag ett "utbrott" (mest trötthet)   

Jaja..livet e väl sånt om jag har förstått det rätt?!?

Spelade lite wii och satt vid datorn med dem..  

Nu ska jag kolla youtube på paramore...kan visa ett klipp med låten Decode - Twilight sound track:   


Såå bra - (lika bra som Eminem)!

Nu ska jag på middag snart men först ska jag göra mej i ordning!

Av Klara - 25 september 2010 17:15

Precis kommit hem efter 2-årskalas hos min kusin Nicole  

Just nu lyssnar jag på ALLA Eminems låtar, låt för låt!

Han är ju Bääst!

Kolla in hans musikvideo...Not afraid!


Jaja...Nu ska jag nog käka lite middag, sen ska jag nog spela liiite psp och wii ;)

Ses sen!



Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards