Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Klara - 20 januari 2011 09:24

Kom inte på nån annan rubrik ;P

Igår var jag med Karina, vi åkte till ett ställe som jag inte orkar förklara var, men inte hemma hos nån iaf, vi gjord nt ngt speciellt där, om jag minns rätt..

Öh, skippade träningen (fotboll) igår, va för trött och hade ont i benen :/

Hade ont p.g.a att jag åkte skridskor, ASLÅNGT tkr jag, åkte sammanlagt (på en lektion) 7,5km alltså 7500m :P Jag fick ju nya skridskor i tisdags, skitsnygga hockeyskridskor! =)

Just nu är jag i skolan och har min paus vid datorn, vilket ni kanske märker ;P

Men snart ska jag jobba med matte, sen engelska -.-

Idag ska jag slå rekord i att äta potatisbullar (mitt rekord är 23st), sen efter det ska jag ha träslöjd, och kanske fortsätta på min modell av ett pumphagelgevär ;D

Men en i klassen e sjuk (expert på vapen och kryddor xD) så kanske inte kan fortsätta D: Då ska jag börja bygga en hylla..

Väldigt boring inlägg, står typ inget intressant..

Jag vet att jag får väldigt många kommentarer, men vill ha FLER ;P

Neeeeej, nu måste jag jobba me matte D:

Hej då..:(

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards