Alla inlägg under oktober 2010

Av Klara - 31 oktober 2010 16:51

Idag har jag blivit "sjuk" :( Har ont i huvudet, halsen och är snuvig...kanske feber...!

Hoppas att jag inte har feber...då F*N...blir jag riktigt suuur, e ju sjuk varje lov :(

Jaja, man kan ju inte få allt man vill ha, elr?!

Snart är det nog mat <333

Sen ska jag kolla färdigt på 8 mile & hänga vid datorn!


Hej då <333

Av Klara - 30 oktober 2010 22:04

Ledsen för att Daniel åkte ut ur idol :(

Blev SKIT-ledsen! Satt i soffan och "skrek" NEEEEEJ!! :P

Jaja, det finns ju fler bra i idol i år ;)

Tänkte precis "Neeej, på måndag är det skola" men det är det ju ej ;D

Nu ska jag strax lägga mej...men först ska jag kolla på 8 mile (till mitt psp) ;)

Den är SKIT-BRA!

Hej svejs!

Av Klara - 28 oktober 2010 18:21

aa...som rubriken lyder...SNART LOV <3333

Farsan kommer i morrn :)

Öh, ok...kollade precis en video på yt och den va helt SJUK...HAHA!!

Kolla in:



Heeeelt sjuk!!

Det finns ju folk som skriver typ ett SKIT-LÅNGT inlägg på sina bloggar...fattar INTE hur dom kommer på allt de skriver om...det gör iaf INTE jag :S

Jaha...nu säger morsan..." Nu är jag NÄSTAN helt säker på att maten är färdig" :P


Jaja, trevligt att få skriva liite grann iaf!!

Skriver mer i morrn ;)


Ps. Min laptop funkar (fortfarande) inte :(

Av Klara - 27 oktober 2010 14:40

Nu är jag i skolan och vi håller på med vatten-expiriment! Det är inte så kul, men jaja det är skola, försöker få det att regna i en vatten-flaska :P

iPod:en är jag jätte-nöjd med, laddat ner massa appar ;)

Idag är det fotboll (igen), ska nog va målvakt (e såå lat) :P

Just nu chattar jag på msn, håller på med iPod:en kollar på film (i skolan) :)

Nu vill min lärare att jag ska dra, så då gör jag det!

Hej svejs!

Av Klara - 24 oktober 2010 17:40

Orkar inte blogga, sry, vet inte vad som har hänt me mej (som inte  orkar blogga) ?!

Jaja, nu e ju ändå maten klar strax, så borde nog duka nu ;)

I morrn e de ju skola zzzzzzZZZZZZZZ *SNARK* ;)

Ska bara kolla fotbollsresultaten, just nu står det 0-1till Arsenal (tror jag) :S

Japp, 0-1 står det!

Hoppas de vinner ;)

Gott me maaaat!

Skriver mer i morrn!

Hejdå!

Av Klara - 23 oktober 2010 21:04

Inte skrivit på några dar p.g.a att min laptop är trasig :( Så kanske inte bloggar varje dag!

Jaja, glada nyheter kommer NU: Jag har köpt en iPod touch 8GB kommer bilder NU:

       

Min min, BARA MIN!

Nu ska jag nog sitta lite mer vid datorn än att blogga!

PS. Bloggar från morsans dator .DS

Av Klara - 20 oktober 2010 21:15

Hejsan bloggen, nu var det ett par dagar sen jag skrev, så nu gör jag det ;)

Nu skriver jag liite granna:

Idag har jag haft inne-fotbolls-träning <3 :D

I morrn är det syslöjd :( Tycker inte om det så mkt, läraren e jobbig!! Sen blir det bowling me skolan (igen) <3 :D

På fredag e det disco me fotbollslaget och andra lag från gbg <3 :D

Lördag ?

Söndag blir det (kanske) geocaching :) Om du inte vet vad geocaching är, så ska jag berätta det, det är en "modern skattletning" där man får en ledtråd på geocaching.com och så ska man leta i det området man bestämt, där finns det (oftast) en låda med en lapp i där man skriver i sitt användarnamn på geocaching.com, sen registrerar man det på geocaching.com, och om man har tuuuur kommer man först (förutom den som satte dit den) :P!

Boktips: "Ursäkta att man vill bli lite älskad" Författare: Johanna Thydell :)

Nu kommer jag inte på ngt mer att skriva så jag lägger upp ett klipp på gårdagens GRYMMA mål med Alexandre Song i Arsenal, Arsenal vs Shakhtar donetsk:



Så J***a GRYMT mååål Alex Song!!

Ska lägga mej och lyssna på Eminem i mobilen nu!

Goood natt!

Av Klara - 18 oktober 2010 19:40

Skrev precis ett JÄTTE-LÅNGT inlägg till bloggen, men så gick min dator i viloläge och loggades ut, och då raderades ALLT förutom rubriken :'(

Det stod minst 40 rader text + ett klipp som tog typ 10 min att hitta :(

Så det kanske blir ett lika långt i morrn, om jag orkar alltså  

Nu ska jag nog lägga mej, så *piiiiip* trött!!

Så, godnatt, sov gott, ha det bra, och lev ett bra liv (som jag) ;P

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards