Alla inlägg den 30 november 2010

Av Klara - 30 november 2010 18:56

Idag har varit värsta skitdan, musiklärarna var sjuka (båda), så det blev ingen musik, det är ganska typiskt för att oftast är nån utav dom sjuka så det bara blir en lärare...

Jag som hade längtat efter att spela gitarr ! Dx

Jaja, man får väl leva vidare...ändå! xD

Nu har jag övat riktigt mkt på mina fingerboards, övar varje dag, men blir ju ALDRIG bättre :O

Jag vill lära mig en kickflip, men den e ganska svår (för mej) :P

Arggghhhhh! VAD SKA JAG GÖRA?! Har asboring...

Ne, kommer inte på ngt mer att skriva, här kommer ett ascoolt klipp (det är ASDÅLIG kvalité på klippet men jaja)...



Nu ska jag dra...sakna mej inte för mkt, det blir ju lätt så xD <3 xD

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards