Alla inlägg den 23 november 2010

Av Klara - 23 november 2010 18:03

Idag har jag lärt mej ännu en låt me green day :) Låten heter Holiday! Den e skitlätt på gitarr...mitt mål när det gäller gitarr-lärandet är att få lära mej ALLA låtar från albumet American Idiot :)

Så nu var det sluttjatat om gitarr ;)

Vad ska jag skriva om nu då?

Juste...vi hade snöbollskrig i skolan...vi har en HEL fotbollsplan FULL me snö...så vi hade värsta kriget :) Precis ätit middag...det blev pirog och kycklingspett...härlig blandning elr hur?! :P

Ni får jättegärna komma med tips på vad som är bra att skriva om på bloggen så att jag kan göra den bättre (än vad den redan e) ;)

Och ett annat tips som jag behöver tills på torsdag (MAX), är vad man kan ha med sig för fika till skolan?! Man får INTE ha med sig godis eller nåt med nötter i...TIPS?

Kram på er där ute i världen :)

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards