Alla inlägg den 26 november 2010

Av Klara - 26 november 2010 20:23

...en skoj dag :)

Jag har haft musik (favvo-lektion), sen har jag också ätit glass, lussebullar, pepparkakor och druckit julmust (i skolan)! xD

Idag har jag faktiskt inte gjort nåt konstigt, t.ex druckit saltvatten som igår, elr ätit 3 msk tabasco :P

ELLER JO! Det har jag faktiskt, jag prövade ost på glass...det är inget jag rekommenderar! Sen har jag också slått rekord i att dricka ett glas vatten (igen), så nu är rekordet mindre än 1.5 sekunder :P Ganska snabbt elr? Ett vanligt FULLT glas med vatten?

Jag har också hämtat paketet med jultidningar, så själva böckerna har kommit, men inte dom premier jag har valt! Dx

Nu ligger jag hemma i sängen och FÖRSÖKER lära mej göra tricks med mina SJU fingerboards

Lägger upp en bild på dom, för jag är en nörd :)

Här är EXAKT allt det jag fick i jultidningarna:

 

Coola? Det tycker jag xD

Nu ska jag nog öva lite mer, sen ska jag nog typ..............VET INTE!

Jaja, hej då min fina blogg xD

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards