Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Klara - 15 februari 2011 18:56

På söndag blir det kattest, alltså ska vi åka till nån slags kattuppfödare, och vara där i ca 2 timmar. Det är en speciell kattras som kallas för sibirisk katt, den ska vara allergivänlig men inte alla tål den ändå..!

Och JA, den har päls...jättemycket päls..dom e såååååå SÖTA <3

Har varit lite krasslig den senaste veckan, nyser jätteofta, och det får mig trött ;P

Ska nog bara vara hemma i morrn (det är ju lov...), är så j***a trött..

Jag och mamma kom precis hem från att ha varit barnvakt åt Nilas (Avlösare Jonnas bebis)! Han e såååååå söt (både han å katterna) 8D

Igår var jag på fritids, och skar mig i fingret..väldigt djupt, det blev inte ett "jack" men det blev en "grop" (nu ska jag sluta äckla er..)

Gjorde det igår klockan 11 ungefär, och det blödde i morse åxå, har inte kollat nu, men kanske borde göra det innan jag lägger mig..det gör asont D:

Idag var jag på bio med fritids, vi såg filmen marmaduke! Den var faktiskt väldigt bra :)

Jag rekommenderar den för barnsliga människor..

Ska ta å dra nu, och förlåt för att jag inte skriver så ofta...men jag har faktiskt inte tid..ha de gött så skriver jag (förhoppningsvis) snart (?)

Och hoppas att ni hade en bra alla hjärtans dag!

Kram på er!

Presentation


Heej...du har kommit till en blogg som ägs av en tjej på 13 somrar! jag älskar fotboll och musik!

Omröstning

Vilket band föredrar du?
 Arctic Monkeys
 The Killers
 Oasis
 Green Day
 Nirvana
 Queens of stone age
 Inte min typ av musik..
 Vet inte vilka det är, så ingen

Fråga mig

18 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Klaras Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards